PLUGG OCH EN ROLIG GREJ

Publicerat: 2010-03-02 / 22:07:51
Hej och hå!

Idag har det fasiken inte hänt så himla mycket, har mest pluggat och försökt fatta allt som ska fattas till provet på fredag. Har inte så mycket att dela med mig, mer än att det hänt en lite rolig grej. En grej som jag inte kan berätta om här och man får väll i och för sig se lite längre fram om det är roligt eller allmänt jobbigt, men just nu är det i alla fall spännande *skratt*

Slänger in en bild från i höstas från fjälls (hoppas att jag hittar på något roligt att fota framöver, så jag slipper lägga upp gamla bilder)


Kommentarer
Rogge

Hej hopp! Minns när vi var dit =) sjukt fint... Kramar om

Publicerat: 2010-03-03 / 11:34:59 ,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback