TRADERAPAKET=EN HELTIDSSYSSLA

Publicerat: 2010-03-11 / 11:29:29

God dag!

Morgonen har gått åt att paketera en del grejer som jag sålt på tradera, det är ju nästan som ett heltidsjobb;)

Sen har jag även packat, har VERKLIGEN försökt att minimera det jag ska ha med mig så långt det går,
vägrar bära en ryggsäck som väger 1000 kilo en gång till. Lyckades rätt bra faktiskt, det är synd jag måste ta med mig femtio elva skolböcker, eftersom jag har prov återigen i morgon och måste kolla igenom det sista ikväll.

Hade verkligen velat haft med mig katten, för jag vill inte lämna hon ensam två dagar igen, hade tänkt det från början, men det gick tyvärr inte. Men men jag bullar upp med mat och gotta så klarar hon sig väll två dagar:)
Hade kanske tänkt "lämna tillbaka" henne nu, eftersom jag tänkte att nu när det börjar bli varmare så kommer hon vilja gå ut, men det ser inte ut så, hon vill mest bara ligga och slöa på fönsterbrädan och titta ut på vyerna (tallskogen) utanför *glad är jag för det* Så jag får umgås med sessan ett tag till sedan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback