Vem uppfann måndagen???!!

Publicerat: 2010-03-15 / 13:50:44

Hej!

Allt som har kunnat gå fel idag, har även gjort det. Min dator börja muppa sig igår kväll när jag kom hem eftersom virusprogrammet hade slutat att fungera. Jag installera in ett nytt virusprogram och till slut stängde jag bara av datorn för jag vart så less. I morse kom jag inte då ut på internet, men på msn kunde jag logga in på. Efter många om och men så lyckadades jag få explorern att funka, men då paja photoshop.

Tänkte då att jag kopplar upp skärmen som jag har till den bärbara datorn som jag fått låna (på den funkar photoshop), men det går ju inte för kabellj"#¤#"¤#%¤#%n passar ju inte in i något uttag på den bärbara.

Skulle sedan försöka få ut filerna från den externa hårddisken för att kunna installera photoshop igen, men det gick inte för den har DÖTT också!!!

Fick mail från skolan att jag inte klarat av provet, så det är bara att göra om den.  Det är inte alls så att jag redan har tusen olika grejer som måste göras inför det stora provet på fredag, nä då jag har ändå inget liv så jag kan gott sitta och plugga in fem extra kapitel till!!!!! Plugg, det slår ju all finväder i hela världen, det är bara onödigt att gå ut i den friska luften, när man kan sitta framför datorn och häcka.

Nu äter katten på min tröja och jag sitter här och undrar varför jag överhuvudtaget vakna upp i morse. . .


Kommentarer
jessica

tack för din kommentar.. Ja vet ju om detta och blev så arg när någon tog av mig.. allt bra? kram

Publicerat: 2010-03-15 / 17:24:21 , Blogg: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback