Lillskruttan. . .

Publicerat: 2010-11-27 / 21:32:55

God kväll!

Idag har det varit fullt upp. Jag var och hälsa på Cicci och Tomas och fick se den mest sötaste kattungen ever. Hon var sååååååå söt och jag hoppas verkligen de döper henne till Rut. Skulle passa henne perfekt. Det är också av rasen Devon Rex och även om jag tidigare inte känt att det skulle kunna vara en katt för mig, så nu skulle jag mer än gärna velat stoppa ner den lille i fickan innan jag for därifrån.

Så klart så hade jag med mig min kamera och fotograferade henne och måste säga att hon kommer nog bli en fin fotomodell, hon var verkligen lättfotograferad:)

Slänger upp en bild på storebrorsan hennes så länge, lille Holger:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback