Höstbilder

Publicerat: 2010-09-12 / 19:38:15

Hej hej!

Idag tog jag mig ut och fotograferade lite med "ny kameran", vilket kändes skönt då jag lite tappat lusten till att fotografera på sistone. Men men, sånt går över till slut:)

För de som inte märkt så är hösten på väg (i alla fall här där jag befinner mig), för fulla muggar. Älskar höstens alla färger och här är några fynd som jag gjorde idag:



Nu ska jag dra mig till köket, göra några varma mackor och sen kolla lite på film. .

Hoppas ni också har en trevlig Söndagkväll allihopa.


Kommentarer
Inga-Lena

Den sista bilden va nästan lite sorglig, eller kanske man kan säga vemodig...fast dina bilder är lika fina sim vanligt

Publicerat: 2010-09-13 / 18:22:46 ,
Liisa

Hej Inga-Lena



Va roligt att du tolkade bilden på det sättet, det var lite det som var meningen:)



Hösten för mig kommer med blandade känslor, fina färger, men på något sätt så är hösten ändå vemodig och en sorgsen tid.

Publicerat: 2010-09-13 / 19:45:59 , Blogg: http://ljnfoto.blogg.se/
Inga-Lena

Jag tror att hösten är det för många.

Publicerat: 2010-09-14 / 15:02:14 ,
Cicci

Ja den var fin den sista bilden:) alla va fin men det var nå spec med den! Läskig o vacker på samma gång! Nånting saknas med vad liksom? :) om du förstår! Djuptänkar bild! ;)

Publicerat: 2010-09-14 / 21:24:17 ,
Liisa

Inga lena



Jo tyvärr är det ju så:/



Cicci



Jo jag förstår dig helt klart. Det är någonting som saknas, vad som saknas får man tolka helt själv:) För mig symboliserar bilden saknaden av sommaren och livet. Att allting stannat. . .



Du får sms mig lösen till din blogg igen, för jag har tappat bort den:/

Publicerat: 2010-09-17 / 21:48:26 , Blogg: http://ljnfoto.blogg.se/
Rogge

Tyckte mycket om bilden med gungan, sorlig och höstlikt.. Kramen

Publicerat: 2010-09-18 / 11:08:04 ,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback