Spännande spännande. . .

Publicerat: 2010-09-09 / 12:22:58
 

Nnu måste jag berätta något lite små spännande som hände i min allt för ospännande vardag. Igår när jag åter befann mig i Gävle hos min kompis och hans husvagn, så pep jag in i deras fika/kontor/dusch "hus" för att borsta tänderna. Jag hade redan då hört polis sirenerna ett bra tag, för att helt plötsligt få syn på en polisbil stå utanför huset. Min vanliga tanke JÄMT när jag ser en polisbil är "vad har jag gjort nu då?", men det var inte mig de ville åt;) Vi måste i alla fall ha sett rätt fåniga ut då vi rusade ut och stod som fån allihopa.

De meddelade att en person försvunnit under kvällen när han varit och plockat svamp och hans mobiltelefon hade dött så de kunde inte spåra upp honom. Började tänka på stackarn där ute i skogen, för det var rätt kyligt ute igår kväll och bäcksvart.

Det fanns ju inte så mycket vi kunde göra för at hjälpa och jag hörde sirenerna ett tag efter att jag gått och lagt mig. I morse var det ingen som hade hört om de hittat honom så jag gick ut på internet och hittade som tur detta på polisens hemsida:



Det var rätt gulligt att han hittat sju kantareller i alla fall:)


Kommentarer
Rogge

Haha, det var ju viktigt att berätta att mannen hittat 7 kantareller, dålig humor men skrattade gott.. kramar om

Publicerat: 2010-09-18 / 11:06:51 ,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback