Ett nytt och fräscht år. . .

Publicerat: 2011-01-01 / 12:21:14


Igår var det lugnt, skålade inte det nya året med lite avslagen julmust, och lyssnade på "ring klocka ring". Sen fick jag för mig typ 1 minut i tolv att jag ändå skulle fotografera lite fyrverkerier, så jag sprang som en galen gris runt runt för att leta kamera och minneskort innan jag blåste ut. Det vart ju några halvdanna försökt, kvaliten vart inte den bästa dock på frihand=P Måste nog planera bättre nästa år.

Gott nytt år och god fortsättning på er alla ännu en gång. . .

Kommentarer
Joanne.A.Holne

SV: Ja, visst är hon det :)



Riktigt kul att se ditt fotoår i förra inlägget förresten, du har verkligen tagit många fina bilder!!!

Publicerat: 2011-01-01 / 17:36:49 , Blogg: http://prettypictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback