Fantasi och bloggtips. . . .

Publicerat: 2011-01-22 / 17:27:25

Är helt ensam i ett stort hus. Har dock hundarna, men känner mig liiite skraj, jag har ju blivit tilldelad den stora gåvan som kallas fantasi och jag är riktigt duktig på att fantisera ihop en massa läskigt uppe i huvve. Vet inte hur många gånger jag gått förbi fönstrett och nästan dött, då jag tror att soptunnan varit en maskerad man med skjutvapen=P Sen att min favorit gengre av filmer är skräck, gör ju inte saken bättre. . .

Men men, nog om det. . . För er alla som gillar djur och djurfoto så gå in på den här kvinnans underbara blogg,  
Sarah Beth heter hon som driver bloggen och har blivit utnämnd till årets djurfotograf i USA:)


Kommentarer
ella

Vilken otroligt fin blogg du har!! :D

Publicerat: 2011-01-23 / 19:46:45 , Blogg: http://ellwis.blogg.se/
ella wi

Sv, Ja, jag såg det på dina bilder! Men som sagt så börjar det bli ganska kallt här igen... Ingen mer snö än så länge dock!

Publicerat: 2011-01-24 / 17:42:18 , Blogg: http://ellwis.blogg.se/
Inga-Lena

Hmmm soptunna en maserad man med vapen..hmm är du säker på att det inte blev nån liten skada när du ramlade....

Publicerat: 2011-01-29 / 20:19:04 ,
Åke Blomqvist

Hej där! trevlig fotoblogg, hittade hit när jag slog: Photoshopp i dimma :), jag kommer att följa, mycket inspirerande.

Publicerat: 2011-04-26 / 04:13:01 , Blogg: http://www.nacka144.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback