Emelie Ohlsson DVD-kurs "Behind the Scenes" och lite annat. . .

Publicerat: 2011-01-04 / 14:30:09
Hej!

Igår tog jag och gjorde slag i saken och köpte Emelie Ohlsson ena DVD-kurs "Behind the scenes" och man kan även kolla på de olika avsnitten på nätet. Jag tycker de olika avsnitten gett mig otroligt mycket och get mig suget efter att börja fotografera porträtt igen. Hon är så himla lättsam, verkar det som. Kan varmt rekommendera kurs-DVD:n.

Efter att ha kollat på några avsnitt av kursen på förmiddan så tog jag på mig massor med kläder och begav mig ut för lite frisk luft.



Nästan en timme i 25 graders kyla fick mitt ansikte att frysa till is, så när man väl kom tillbaka hem till mamma och pappa och möttes av nybakat bröd och mandarin, så vart man väldigt glad=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback