UTSTÄLLNINGEN "FACE OFF"

Publicerat: 2010-03-01 / 21:36:35

Jag har varit på utställning idag, den hette "Face off" och den handlade om (om jag minns helt rätt) hur dagens ungdomar uppfattar sin situation idag och hur de ser på framtiden.

En del bilder var riktigt skrämmande (eller jag uppfattade dem som väldigt skrämmande i alla fall). Vissa av tavlorna var sjukt fina och hade kunnat lätt köpt några av dem och haft som konst på väggen hemma.

Sen fanns det även en foto-utställning med bilder från Kina och kinesiska muren bland annat. Bilderna var tagna av elever på estet utbildningen, under kursen fotografisk bild C. Riktigt imponerande bilder måste jag säga, man vart sjukt sugen på att få fara iväg ut i världen själv också.

Önskar man själv gjort ett bra val i gymnasiet och fått hållt på med sånt man tycker är roligt redan då:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback