Dagens gnäll!! =P

Publicerat: 2009-11-16 / 17:19:11

Någonting som irriterar mig!

Det är riktigt roligt tycker jag att man ska kunna använda sig utav internet och surfa när man sitter på tåget och man ska kanske resa långt. Man har möjlighet att lyssna på musik eller kanske kolla på en mysig film. Det som är synd dock, är att alla inte förstår att bara för att man själv gillar t ex Björn Rosenströms heta hits. Så betyder det inte att ALLA i tågvagnskupén uppskattar att lyssna på  "pojkarna som busar med flickornas små. . . . ." på högsta volym. Samma sak gäller film, jätte mysigt för den som tittar. Men att höra dialogen susa i öronen när man själv försöker läsa en go bok eller slumra till gör tågresan riktigt irritersam.

Så nu har jag fått göra ett litet gnäll inlägg och min värld blev genast sååååå mycket bättre *skratt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback