Fruktigt

Publicerat: 2009-11-07 / 10:39:18


Hej och hå:) Satt och titta igenom lite bilder som jag hade på min hårddisk.
Tänkte vara med på fototriss tävling den här veckan, med temat "fruktigt", bara för skoj skull. Brukar vara in och titta på varje veckas bidrag och tycker det är så roligt. Kom på att jag hade dessa tre bilder liggandes på hårddisken:)







Blåbär var det närmaste av fruktigt jag kunde tänka mig som tredje bidrag, tycker de smakar fruktigt när man tuggar på ett blåbär i alla fall:)


Kommentarer
Leena

Fina bilder, vad är det för tävling du ska vara med på?

Publicerat: 2009-11-07 / 13:08:29 ,
Liisa

Klicka på länken i inlägget så kommer du in på sidan som tävlingen är på:)

Publicerat: 2009-11-07 / 14:48:40 , Blogg: http://ljnfoto.blogg.se/
Malin

Päronet är fantastiskt fint!

Publicerat: 2009-11-08 / 14:14:38 , Blogg: http://qatesha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback