Skola och dylikt

Publicerat: 2009-10-27 / 12:27:04
Hej hej!

Skulle göra några inlägg igårkväll, men det vart inget för blogg.se hade stängt sidan för serviceuppehåll eller vad det var.

Men nu är man åter inne. Hela gårdagen gick åt att i princip plugga. Nu går det lättare när det är lite roligare uppgifter. de två senaste veckorna har vi fått skriva journalistiska texter, men den här veckan skriver vi informationstexter istället. Den här kursen är mer givande på det sättet att jag får använda mina lay-out kunskaper mer i praktiken än vad vi jag fick när jag läste grafisk kommunikation. Så för första gången på lääääänge, så ser jag fram i mot att få plugga lite i dag också;)

Några bilder jag gjort klart på fin fina hunden:


Kommentarer
Anna

Fina bilder, speciellt den i svartvitt!!

Publicerat: 2009-10-27 / 13:16:19 , Blogg: http://galnalillaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback