Bortrest

Publicerat: 2009-09-26 / 23:02:51

Hej hej!

Är inte hemmavid, där av den dåliga uppdateringen de sista dagarna. Men idag var jag och fotade en jättefin hund, han var superduktig och satt, stod och låg så snällt under tiden jag tog bilderna. Kan inte lägga upp några bilder just nu dock, för jag har inte tillgång till programmet som jag konverterar bilderna med. Men så fort jag kommer hem ska jag lägga upp några.


Lägger upp en bild på sötnosen som jag fota för bara någon dag sen, så länge:)



 

 


Kommentarer
Cicci

Haha Liisa de e ingen fara med värmen, de e ju mest taskigt för dig! Ja drar hem till ssvall idag ja så vi syns kanske till veckan då! Puss o Kram

Publicerat: 2009-10-07 / 08:09:49 , Blogg: http://ccedlund.blogg.se/
Christine

Du fotar så himla bra. Du får ta och lära mig med.

Publicerat: 2009-10-14 / 23:51:13 , Blogg: http://thewomanslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback