Monéts trädgård

Publicerat: 2009-09-19 / 03:09:45

 

Jag tror ingen kan ha undgått att jag har varit till Paris. Är inte säker, men tror att mina vänner börjar ledsna på att för varje diskussion vi har, så har jag alltid nått exempel att dra från "när jag var till Paris..." *skratt*.

Men i alla fall, de som ledsna på "Paristjat" sluta läsa nu, för nedanför har jag bilder från Monéts trädgård. Trodde jag skulle dö när jag kom dit. Så fruktansvärt fint, kan bara tänka mig hur det ser ut där på våren/försommaren då allt säkert är mer i blom än då när vi var dit i Augusti. Klart värt ett besök tycker jag.

 

 

 

 

 


Kommentarer
Roger

Glad att du fick uppleva det, fan va mycket fina blommor, Kramar om

Publicerat: 2009-09-19 / 20:15:59 ,
Christine

Så himla fina och färggranna blommor :)

Publicerat: 2009-10-14 / 23:54:43 , Blogg: http://thewomanslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback