Gamnacke, tävling, bilder, stan. . . .

Publicerat: 2010-04-27 / 13:40:18

Hej hej!

Sitter tragiskt nog och käkar frukost vid denna tid på dygnet:/ Inte för att jag klev upp nu, men tiden har bara flugit förbi och när det börja kurra i magen så var klockan redan halv två.

Har för övrigt utvecklat en s.k gamnacke/ostbåge. Har så s*tans ont i nacken så jag vet inte vart jag ska ta vägen och det ser dessutom ut som att jag nyss stelopererat mig. Tur man inte ska köra någon bil idag, för jag skulle inte kunna titta i sidled *skratt*

Idag är sista dagen till att skicka in bidraget till tävlingen hos Emelie, meeeeen jag vet inte vilket kort jag ska skicka in bara:/ Måste fundera en liten stund till.

Har 56 kort som jag tycker vart bra (det är f*n rekord skulle jag tro). Men lägger ut två bilder till som ni får se, resten får Caroline sen när alla är klara, som tack för hjälpen:)


Kommentarer
Sabina,

Gillar dina bilder! :)

Gå in min blogg om du vill för att jag gillar att foto oxå:)

Publicerat: 2010-04-27 / 14:18:16 , Blogg: http://panikost.blogg.se/
My

fina bilder :D

Publicerat: 2010-05-03 / 21:00:57 , Blogg: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback