KLÄNNINGAR. . .

Publicerat: 2010-04-13 / 22:30:52

God kväll!

Är helt sluuut i armarna, varit och tränat ikväll och det gick skitbra faktiskt. Börjar komma in i träningen nu igen, vilket känns riktigt skönt:)

Idag var jag på H&M eftersom jag var tvungen att vänta på bussen i hundra år, hittade två jättefina klänningar, som satt riktigt bra på mig (får man säga så??!!), ja ja, det gjorde de faktiskt=P Brukar oftast ha testat klänningar som ser ut som hej kom och hjälp mig baktill eller så har de varit i något material (typ lyckra eller viskos som är ännu värre) som gör så att varenda veck på kroppen syns.

Klicka på länkarna om ni vill se vilka jag menar:)
Klänning nr 1
Klänning nr 2

Men sen blir jag lite så här att, när ska jag använda dem egentligen??!! Men men, fin var de i alla fall, få se hur jag gör, men de kosta bara 99:- styck!!=P

PS. I förra inlägget var jag SERIÖS i om någon skulle vilja ställa upp som modell till porträtt tävlingen:), men tack Rogge för att du erbjöd dig, men ja du är tyvärr inte modellen jag söker till just detta uppdrag:) DS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback