MITT ÄLSKADE OBJEKTIV:)

Publicerat: 2010-04-09 / 18:56:45
Hej hej!

Har kommit på varför jag gillar mitt macro objektiv så mycket, den återger kanon färger!!!:)

Jag tycker det är enorm skillnad på den och mina andra billigare objektiv. Till en viss del sitter resultatet i priset på den utrustning man äger och har MEN och det är ett stort MEN detta. Behärskar man inte sin utrustning fullt ut, ja då spelar det ingen roll om du har en utrustning för ett par tusenlappar eller för flera tiotusentals kronor. Resultatet blir inte bättre om man inte vet vad man sysslar med helt enkelt.

Här kommer lite bilder som jag fotade idag:)



Kanske visar ett exempel på vad jag menar lite senare.
Men nu ska jag ta och fixa nå käk, för jag är klar med mitt teoretiskaprov till skolan och känner att jag skulle kunna äta upp en hel häst=P

Kommentarer
Sofie

jättefina krokusar och bilder! såg de första själv häromdagen! nu kommer våååren :D

Publicerat: 2010-04-09 / 23:30:13 ,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback