THE SUN IS NOT SHINING. . .

Publicerat: 2010-04-28 / 12:56:24

Hej hej hemskt mycket hej!

Suttit och läst mina "skandalbloggar", vänbloggar och fotobloggar, svarat på mail och kikat på drömkameran så här på morgon/mitt på dagen/eftermiddan:)

Jag är ju ute efter en Canon eos 5d mark II och det är INTE  för att "alla" andra har en sån som jag vill ha en. Äger en 40d idag och är väldigt nöjd med den och har utvecklats mycket tillsammans med den under tiden jag haft den. MEN den börjar att begränsa mig en aning känner jag bara. Känns som att jag kanske kan ha möjlighet att införskaffa mig en sådan i framtiden i alla fall, vilket käns skönt:)

Får väll tillägga att det är inte kameran som gör fotografen. Förstår man sig inte på hur kameran och ljuset funkar, så spelar det ingen roll vilken kamera man använder, det vet jag också:)

För er som missat, så är min hemsida i alla fall klar:



Klicka på länken här så kommer ni till sidan.

PS. Säg gärna vad ni tycker om sidan:) DS.


Kommentarer
Leena

Verkligen en fin sida du har Liisa!



Kram

Publicerat: 2010-04-28 / 19:53:11 ,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback