VARNING FÖR SKITEN PERSONAL SECURITY

Publicerat: 2010-04-23 / 14:18:52
Hej

Min dator har blivit utsatt för virus, därför har jag inte uppdaterat bloggen så värst mycket. Bytte till min gamla burk nu, men den funkar inte helt hundra heller tyvärr:/

Blir irriterad på mig själv för jag gick på att det var virus på datorn och att windows behövde uppdatera med ett plug-in program. Vilket var fel (så klart), programmet gör så att man först blir blockerad från olika sidor på internet och en varning kommer upp att sidorna kan innehålla virus och man ombeds att köra en granskning på datorn, när man gör det så kommer det upp ett meddelande om att det finns massvis med virus på datorn och man ska trycka på "remove" men när man gör det så ombeds man att gå in på en sida på internet och BETALA för ett licens nummer för att kunna ta bort viruset *suck*.

När man inte så dum så man går på det, ja då börjar programmet att sega ner datorn, man kommer inte ut på internet, man kan inte gå i program och när man försöker avinstallera skiten ja DÅ GÅR DET INTE!!! 
Allt man försöker ladda hem, stoppar programmet för att man inte ska kunna ladda hem program som kanske skulle kunna ta bort skiten.

Kalla mig dum, kalla mig korkad men ladda för guds skull inte ner någonting som heter PERSONAL SECURITY som jag gjorde:/

HATAR DATORER JUST NU!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback