HEMSIDA

Publicerat: 2010-02-20 / 23:19:06
God kväll!

Har käkat glass (tofu) med kolasås och nu mår man riktigt illa, man mår alltså som man förtjänar ungefär. Har fått låna en bärbar dator igen, så nu kan jag sitta i soffan, glo på tv och surfa samtidigt, lite lyxigt så där faktiskt.

Ska nämligen åka upp till mina föräldrar och då måste jag ha en dator så jag kan göra läxor och lite sånt och farsan är ju värsta hackern, så hans dator får man ju inte låna *skratt* Skönt att ha en egen.

Ja det blir inte vettigare än så här ikväll och inga bilder heller, för såna har jag inte på den här datorn och jag orkar inte förflytta mig två meter till min egna dator för att hitta någon passande bild, lat jag vet.

Får fundera om jag ska kolla efter ett porträtt kollage och lägga upp på bloggen lite senare.

Ja just skrev ju hemsida som rubrik och det var ju egentligen det jag skulle skriva om, har laddat hem program för just hemsidor och ska se om jag kan lyckas knåpa ihop någonting, vore roligt att testa på. Men ska kontakta killen som skulle hjälpa mig med hemsidan till veckan i alla fall, för tills den ska vara klar så har inte jag hajat någonting om programmen *skratt*

Hoppas alla har en trevlig Lördags kväll i alla fall. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback