TULPAN MARODÖREN- NUTTISEN

Publicerat: 2010-02-14 / 23:17:56

God kväll!

Nu tänkte jag avslöja Nuttisen hemliga sattyg som hon gjorde idag. Jag förstår om ni suttit hemma i era soffor och väntat med spänning på det stora avslöjandet, så håll i er för här kommer det;)

Det hela började med att jag klev upp i morse och såg att en tulpan var död, det kändes lite mystiskt att den skulle vissna på det sättet som den hängde i vasen. Men men tänkte inte så mycket på det. Men jag hittade en till död tulpan lite senare på dagen och tänkte att "ja, det var allt konstiga tulpaner jag hade som vissna på detta vis".

Men sen när jag satt i vardagsrummet, så hörde jag lite prassel i köket och jag gick dit för att se vad det var. Det var Nuttisen som satt på köksbordet och jag hade kameran i närheten så jag tog några kort när hon så sött sniffade på tulpanerna. Men efter en stund, mitt framför ögonen på mig så tar hon en STOR tugga på mina tulpaner och slaffsar i sig, den lilla marodören.

Ja så nu fick ni reda på vad mina stackars tulpaner har råkat utför för grymt öde, bildbevis finner ni nedan:




Jag känner att jag måste börja jobba eller skaffa mig en hobby, för mina historier på bloggen börjar nog bli allt för små och obetydliga som ni kanske märker *skratt*  


Kommentarer
Rogge

Hehe snacka om tagen på bar gärning =P Bara bra? kramar om!

Publicerat: 2010-02-15 / 09:52:24 , Blogg: http://thecosyboy.blogg.se/
Nuttisen

HALLO! Tro inte på dumma Liisa! Hon är duktig på bildmanupulation eller hur det stavas! Hon sitter på Photoshopp å gjort det där för att få någon skylldig till hennes tulpanfall :(

Publicerat: 2010-02-15 / 09:54:34 ,
Inga-Lena

Haha, snacka om avslöjad. Fyyyyy snuttan så får man inte göra mot Liisa som är snäll mot dig.Måste säga att bloggen blev riktigt fin!

Publicerat: 2010-02-15 / 10:46:21 ,
Cicci

Men nu måste ja fråga, trög som man är! Bor Nuttisen hos dig?! :)

Publicerat: 2010-02-15 / 18:31:42 , Blogg: http://ccedlund.blogg.se/
Liisa

Svar

Rogge



Det är bra med mig:) tackar som frågar:)



Inga-lena



Tack för att du tycker att bloggen vart fin:)



Cicci



Mmmm, lille vän hon har bott här i ett bra tag nu:)

Publicerat: 2010-02-15 / 19:24:01 , Blogg: http://ljnfoto.blogg.se/
Mimmi

Nä men Nuttnutt, har du lärt dig av Bäbis??

Äta blommor verkar populärt i kattvärlden...

Fin ny design på bloggen :D

Publicerat: 2010-02-15 / 21:10:35 , Blogg: http://eightshadesofgrey.blogg.se/
Liisa

Svar till mimmi



Ahaa, är det Nisse som är boven i dramat som lärt lilla nuttis en massa sattyg;)



Tack tack för komplimangen:)

Publicerat: 2010-02-16 / 11:12:09 , Blogg: http://ljnfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback