Hektiskt med semlor. . .

Publicerat: 2010-02-12 / 01:19:44
God kväll!

Vilka hektiska två dagar man haft, när man inte är van vid det så blir man helt slut ju *skratt*. Igår var jag i alla fall på bio och såg the Wolfman och kan väll inte riktigt säga att det var en riktig höjdarfilm, den var inte dålig, men hade nog hellre sätt den hemma i soffan än i en biosalong. En riktigt bra film på bio är en film som gör att man glömmer bort hur ont det är efter att tag och sitta i de rätt obekväma stolarna, under The wolfman så funderade jag måååånga gånger på hur obekvämt mitt sittande började att bli;)

Idag var det också fotografering som jag surrat om, när jag klev upp så trodde jag att jag skulle dö, det snöade nämligen ute:/ Men efter en timme drygt blev det uppehåll och vi skyndade oss ut och tog lite kort. Ska lägga ut lite bilder från idag lite senare.

Ikväll fick jag besök av två grabbar som bjö på temlor och Winerbröd, Wienerbröden är min favorit, temlor not so mutch, tycker inte om mandelmassan men resten går att äta:) vi fika och glodde på 2 1/2 män och surra innan de drog till stan för att kolla på Avatar, att själv sitta i en biosalong i tre timmar en kväll till kändes inte riktigt lika lockande för mig dock:)




Efter sig lämnade de TRE Wienerbröd. . . *stackars mig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback