TÄVLING PÅ GALLERIX+AVMASKNINGSMEDEL (inte till mig dock)

Publicerat: 2010-02-25 / 22:03:10

(Bild från Paris 2009)

Syrran tipsa om en fototävling på Gallerix hemsida i sammarbete med Ticknett, man skulle skicka in en stadsbild och man kanske ska skicka in någon från resan till Paris, få se om jag hittar någon bra bara.

Var och hämta ut avmaskningsmedlet till mina två katter (eller ja, Nuttisen är ju inte min katt men nästan en liten del i alla fall*skratt*). Nuttisen vart i alla fall dygnsur på mig, fast det bara var en salva som man kladda bak i nacken, men ändå, hon har gått runt som om hon fått ryggskott och blänger på mig sen dess. Men jag gav hon lite gott att äta, i hopp om att hon ska smälta lite och bli min kompis igen *håller tummarna*. 

 



Kommentarer
Mimmi

Haha, så farligt var det väl ändå inte Nuttnutt.. Nästa gång blir det tabletter, om du inte skärper till din attityd! B)

Publicerat: 2010-02-25 / 22:12:58 , Blogg: http://eightshadesofgrey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback