DRAVEL OM INGENTING

Publicerat: 2010-02-25 / 15:29:54
God dag!

Varit en sväng på stan och ätit tårta *mums*

Det vart ingen barnfotografering idag, för det är fortfarande så himla kallt ute, så jag tänkte jag skulle ha knäppt lite kort på vår vackra stad men det vart inget med det heller, vart så kallt när jag gick till bilen när solen hunnit försvinna så jag for istället på lillänge och inhandlade massor till katten.

Jag kolla efter finare vårskor också, men hitta inga bra precis, klackarna är ju så jävla höga nuförtiden så att min höjdskräck blir ju bara värre när jag kränger på mig ett par såna, inte så himla kul heller att blir en 185 cm lång bambi på hal is på stans gator heller=P Så det vart inget köp.

Sen har jag tappat bort mitt minneskort till kameran plus motljusskyddet, det är som pappa säger att när det är glest uppe i mitt huvve så är det, inte så mycket att göra åt det=P Han är nog mest glad att jag inte virra bort mig själv på dessa 25 år som jag levt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback