VILKEN ROLIG KVÄLL DET VART IGÅR. . .

Publicerat: 2010-02-05 / 12:26:01

God dag!

Igår var jag iväg på Agility som jag nämnde, gud så roligt det var och få se alla duktiga hundar som hoppa och skutta och göra sitt bästa för att förstå vad det hela gick ut på och för att få en massa godis;)

Bella hon var som en raket när hon for iväg, så att ta kort på henne var lättare sagt än gjort. Mitt objektiv hade ett minus när jag köpte den i alla bedömningar och det var "slö autofukus", mmm det kan jag hålla med om faktiskt efter gårdagen. Bilder med mycket svansar, delar av bara huvve eller bilder utan hund alls, har jag måååånga av på minneskortet *skratt*

Blir inga bilder på hundar just nu, får bli sen när jag gjort klart dem, men ni får två blommor istället:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback