Ballooo och Igooooor

Publicerat: 2010-01-26 / 17:00:26
Hej och hå:)

Idag har jag haft besök av en gammal favorit och en ny goding, det vill säga gamle käre Balloo och nya Igor. De drog inte riktigt jämt hela tiden, det var en kamp om vem som skulle få bestämma och speciellt vem som skulle få mest uppmärksamhet:) Balloo vart så olycklig när Igor blev klappad av mig, så han flög upp i ansiktet och skulle visa att han faktiskt brydde sig mer om mig än Igor och att han var värd mer uppmärksamhet än han. Igor i sin tur blev sotis på sin matte som klappa Ballooo liiite för länge och sa ifrån på skarpen.

Sjuuuuuuukt söt var han i alla fall, Igor (ja Balloo är också söt *skratt*)

Hör och häpna, Nuttisen var inte alls sur på mig över att hon fick vistas i badrummet ett tag. Hon kom ut, kolla läget och gick och la sig på sin filt på fönsterbrädan (trots att Igor var nästan och provlåg hennes plats).

Ja nu är det bäst man gör någon nytta en stund. . vi höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback