Mission impossible?!

Publicerat: 2010-01-19 / 17:29:33




Nu har man äntligen sorterat, burit och konkat grejer runt hela lägenheten, än är det inte över ALLT ska ju bäras iväg åt olika håll och ärligt talat det som jag tänkt hä upp på vind, det kommer nog antagligen inte få plats där uppe, det är riktigt proppfullt där.

I sopkategorin till höger kan ni skymta ett par finskor, den ena är dock förstörd, nämner inget namn på den skyldige, men jag ska ge ett ledtråd han börjar på S och slutar på KOTT.

Man kanske skulle ha kvar dem endå, det kanske blir på modet med en och en halv sko till våren? Vem vet, fulare mode än det har ju funnits tidigare;)

Nä det blir nog Tradera nästa. . .


Kommentarer
erica

hej!

kul att du kikat i min blogg :)



mitt bästa tips är att gå in på deviantart.com

där kan du söka på olika actions. t ex "vintage action" .. de finns före och efter-bilder där så du kan se hur din bild kommer se ut på ett ungefärg. på vänster sida om bilden finns ett "download" och beroende på vilket photoshop du har öppnas din nya aciton i photoshop. annars ligger det under "window" och då sparar du den helt enkelt och sedan laddar du in den bland dina andra actions.

skriv mer om du inte förstår!

Publicerat: 2010-01-19 / 21:31:30 , Blogg: http://suddenlythough.blogg.se/
Skott

Hrmp.. Jag känner bestämt inte igen dessa skor!! Å du de var inte ens goda... Host, menar de ser inte goda ut så skulle inte provsmaka! (gubbe med röda kinder) Kram på dig / Kotte

Publicerat: 2010-01-20 / 15:37:58 ,
Inga-lena

Hmmm tror att han börjar samla på sig en riktig räkning, som jag är övertygad om ska skickas till hans ägare....En mobiltelefon, en knapp till finkudden, rengörningsmedel till alla dräggelfläckar, en kartong som skulle sparas till en trådlöst headset....blir jobbigt att skriva upp allt.

Publicerat: 2010-01-20 / 18:12:29 ,
Inga-lena

Glömde intenetkabeln som hans husse faktiskt betalade även om det va en budgetvariant

Publicerat: 2010-01-20 / 18:13:59 ,
Liisaelina

Stackars Skottan, det blir dyrt för husse, han får nog snart skaffa sig ett extrajobb låter det som skratt

Publicerat: 2010-01-20 / 18:36:11 , Blogg: http://ljnfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback