ABSOLUT INGENTING

Publicerat: 2010-03-30 / 13:01:45

Hej!

Kan fortfarande inte lägga ut bilderna som jag hade önskat:/ Men men, dessa datorer vill aldrig som jag vill ändå så.

Känner mig bara liiiite mörbultad idag, men det är inte så farligt ändå. Kanske att man kan komma mer i form ändå som det ser ut, mina 7 kilo som jag gick ner förra våren har jag hållt till nu *Jippee* 

Hulken summer 2010???!!! Nja, kanske inte riktigt så då=P

Som jag tidigare nämnde så ska jag på step-up ikväll, ska faktiskt bli rätt spännande (kul att nånting i mitt liv just nu är spännande också *skratt*).

Nä som ni ser blir det inte vettigt detta för fem öre, ska försöka ringa några samtal nu. . . .

Innan jag går så lägger jag upp en lagomt sne bild, för det finns ju vissa har jag hört som riktigt bara älskar mina snea bilder *skrattar skämtsamt* =P


Kommentarer
Mimmi

Yes we do! Snea bilder is the shit ;)

Publicerat: 2010-03-30 / 18:33:05 , Blogg: http://eightshadesofgrey.blogg.se/
Fotograf Johansson

Självklart, men har man en stämpel så blir det svårare för folk. Inte rent tekniskt att ta dom. Utan att säga att det är deras bild.



Det är knas att folk tror att man får ta bilder :(

Publicerat: 2010-04-01 / 06:58:28 , Blogg: http://fotojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback