BARNFOTOGRAFERING

Publicerat: 2010-03-19 / 01:12:05

Hej och god kväll!

Vilken dag det har varit, var ju in till stan och fotograferade två småttingar. Det gick fin fint i alla fall:)

Det är kul att få fotografera lite mer barn, har ju som inte haft möjlighet till detta så ofta ännu, men det blir mer barnfotografering till våren också *jippeee*

Sen efter det så begav jag mig på H&M och skulle titta om jag hittade någonting fint, fick ju presentkort dit när jag fyllde år (förra året i augusti) av snälla Cicci och Tomas. Men jag har inte hittat någonting jag velat haft, men idag slog jag till på ett par loose fit jeans som var sååå sköna. Vart så glad så:) Hade en värdecheck på 150 kr så jag behövde inte använda hela presentkortet, så jag kan kika in en sväng till någon dag här framöver:)

Här kommer en bild på killen som leta efter gräset under snön *skratt*




Ni får se söta lill-tjejen i morgon:) Sen ska jag göra klart alla kort och skicka till "mammorna" som tack för att alla fyra ville ställa upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback