En bild på mig

Publicerat: 2010-03-16 / 23:33:41

Skulle ha gått och lagt mig för flera timmar sedan, då jag var sjukt trött. Men nu när jag väntat så länge så är jag återigen klarvaken.

Idag gick jag på en långpromenad (7 km drygt), kan tipsa om en sak GÅ INTE I ETT PAR SNEAKERS!!! Dom har oftast en platt sula och min rygg pallade i alla fall inte det.

Har pluggat idag, men är lite svårt eftersom ingen jag känner verkar förstå vad jag snackar om och kan heller därför inte hjälpa mig:( Men men, förstår mer nu än förut så det är väll ett gott tecken i alla fall

I helgen bad jag om att få bli fotad, resultatet blev inte så värst lyckad, tycker inte att jag på bild är "jag" på något sätt (om ni förstår vad jag menar). Men ett litet resultat ser ni här:


Kommentarer
rogge

Tycker fotografen i fråga har gjort ett bra jobb ler jag tycker att du var jätte fin på bilden =)



kramar om dig

Publicerat: 2010-03-17 / 08:42:48 ,
ANNA

FIN! Vad lik mamma du är! KRAM

Publicerat: 2010-03-17 / 10:03:38 ,
Liisa

Anna



Haha jo jag tyckte också att jag liikna morsan:)



Roger



Ja jo fotografen har gjort ett bra jobb, det är bara jag som inte passar riktigt framför kameran.

Publicerat: 2010-03-17 / 11:19:12 , Blogg: http://ljnfoto.blogg.se/
Leena

Fin bild och fint jobb av fotografen också!

Publicerat: 2010-03-17 / 13:09:09 ,
Cicci

Jättefin bild, du se så klok ut! :) Tänkte oxå att du var så lik mamsen :)

Publicerat: 2010-03-17 / 20:13:09 , Blogg: http://ccedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback