GRATIS ÄR ALLTID GOTT!!

Publicerat: 2010-03-04 / 17:18:24

Min arm är fortfarande paj, svullen och en aning blå:/ Så det blir nog ingen styrketräning för den här veckan, man ska då vara så dum så man tar ut sig, så man blir halvinvalid=P (Eller så är man otränad *host*)

Nä men ingen större skada skedd, jag tog och gick ut och gick istället. Men jag hamna på morsans jobb och fika en sväng, tänkte att en liten kokosboll kan jag ju unna mig till kaffet, men morsans jobbarkompis sleva fram en bauta wienerbröd också. Så då fick jag gå dubbelt så fort hem igen, för att komma på plus minus noll i alla fall med dagend förbränning *skratt*

Men, men gratis är gott och det var väll synd och slänga stackars lilla wienerbrödet;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback