HJÄLP!

Publicerat: 2010-03-27 / 21:01:19

Har ett liiiitet problem:( Vill komma igång med träningen, men har inte kunnat träna för jag har inte kunnat tagit mig ut på Frösön. Men nu har de satt in en ny buss som går direkt dit (skulle annars få byta buss i stan). I morgon är sista dagen de säljer ut terminskorten för halva priset.

MEN det finns ett träningställe närmare mig, dit jag kan gå eller cykla om jag skulle vilja det. MEN det är lite "finare" ställe, ett ställe där alla är suuuuper tränade ni vet och där tjejerna är lika fint sminkade och fräscha efter träningspasset som innan. Själv är man lika röd som en tomat, har svårt att andas och ser allmänt risig ut efter ett pass. Sen är de flesta så där spyfärdigt "klämschäcka" och peppande=P På friskis känner man sig mer hemma, ingen kollar snett på någon utan alla får träna efter sin egen förmåga.

Det skulle kosta mig mindre per månad om jag skulle träna på Step-in som ligger närmare mig än på friskis eftersom jag slipper köpa busskortet. Men på step-in binder man upp sig på ett år, på friskis bara för ett halv år och visst skulle jag flytta så kan jag byta medlemskapen på båda ställena. Men det är ju friskis jag allra helst vill gå på om jag t ex flyttar till Sundsvall.

Vet fan inte hur jag ska göra. . . Måste fundera en stund till. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback