MASSAGE OCH ÖVERNATURLIGA SAKER

Publicerat: 2010-03-06 / 17:07:11
Som jag tidigare nämnde så var jag på massage igår. Hade verkligen sett fram emot 45 minuter av total avkoppling och det hela började bra faktiskt. Massören satte på "My heart will go on" framfört med banjoflöjt och jag låg och gotta mig på massagebänken och tänkte att livet är bra härligt att leva.

Men sen. . . börja han frida och vända på varenda  j*vla ryggmuskel jag kunde tänkas ha och satan va ont det gjorde. Mina 45 minuter av total avkoppling, blev i slutändan 1 timme och 15 minuter av total tortyr.

Nädå, det gjorde ont stundvis på grund av att jag faktiskt var riktigt stel, men han var riktigt duktig i det han höll på med, spänningen i ena armen släppte nästan direkt efter att han var klar och för första gången på väldigt länge så fick jag nog blod upp till hjärnan, eftersom han fick spänningen i nacken att släppa helt, inte konstigt att man kännt sig trög på sistone=P

Han använde sig av en blandning mellan vanlig massage, chi-atzu (vet ej hur det stavas),akupunktur (ej med nålar) och en del healing och kan varmt rekommendera sån massage till alla som har problem med rygg eller nacke.

Sen avsluta han med en rätt spännande grej, för er som inte tror på det övernaturliga kan låta bli och läsa detta;) Men han påstod kunna känna att jag levt ett långt liv innan de liv jag lever nu och att jag har en gammal själ i min kropp. Det kan jag hålla med om faktiskt, jag känner mig ofta "gammal". Inte i den bemärkelsen att jag vore gammal kroppsligt, men i tanken, sättet jag tänker skiljer sig från många jämnåriga som jag känner. Med det inte sagt att det vore mer positivt att vara som jag, utan det är bara så det känns att jag tänker annorlunda och ibland önskar jag att jag inte tänkte så himla mycket innan jag gör något;)

Till sist påstod att han sett en äldre kvinna med långt hår och sjal som vakar över mig och skyddar mig vart jag än går. Det känns tryggt och oavsett om det är sant eller inte, så känns det kul att leka med tanken att någon vakar över mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback