PROVET AVKLARAT. .

Publicerat: 2010-03-05 / 11:55:23
God dag!

Provet som jag gjorde i morse gick väldans bra, var två frågor som jag räkna och räkna på men fick inte nått av svarsalternativen att stämma. Vart så less så jag sket i och svara på dem och skicka ett mail till lärarn och fråga om det var jag som hade rätt, att inget av svarsalternativen stämde, eller var jag bara lite dum i huve?=P Fick svar om att mina uträkningar var rätt och han skulle genast åtgärda felet;)

Nu ska jag iväg på massage *jippeee*. Det behövs verkligen för jag går som en gammal tant just nu.

Ska lägga upp ett collage sedan när jag kommer hem, vart inspererad av utställningen jag var på som jag skrev om här.

Hade bra allihop:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback