Vilket företag!

Publicerat: 2010-09-24 / 17:20:18

Hej!

Är riktigt less, arg och besviken just nu!

Beställde ett objektiv för en vecka sedan som jag hämtade ut idag och trodde jag skulle få en smärre shock när jag såg kartongen. Den var dels uppriven på ena sidan, det såg ut som kartongen legat i blöt och var därför alldeles mjuk och den såg ut som att den var återanvänd, vilket visade sig vara helt korrekt då en gamla adresslappen var halvt kvar när jag vände på kartongen när jag kom hem. 

Sen fick jag nästa shock då jag öppnade paketet och det fanns inte mycket objektivet blivit inbäddad i, det fanns alltså ingen skumgummi eller bubbelplast som höll objektivet still under leverans. Utan den har alltså farit och flängt inne i kartongen.

Försökte ringa kundtjänst, men de hade så klart inte telefontid längre den tiden, så jag skickade ett mail. Tänker inte "hänga ut" något företag på min blogg, då jag inte fått någon förklaring till det inträffade än. Men skulle det visa sig att jag inte får någon godtagbar ursäkt, så kommer jag skriva ett omdöme på prisjakt.nu under det företaget, så att andra som funderar på att köpa av dem kan se vad jag tycker.

Så jag är som sagt riktigt less och arg, inte gör det saken bättre att det spöregnat hela dagen.  

Hade en väldigt trevlig vistelse hos Lisa och Cicci i Sundsvall, det är jag glad över i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback