Sällskapspelet "Med andra ord"

Publicerat: 2011-02-14 / 20:48:06


Jag har inte spelat så mycket sällskapspel förut, men på senare år har det blivit mer, tack vare Roger och hans familj (de är helt galen i sånt här). Jag fick "med andra ord" i julklapp och det är sjukt roligt:)

Man ska alltså förklara orden/namnen som står på poletterna med andra ord (Det kanske ni redan förstått=P)

Igår körde jag en riktig 10-poängare då jag fick "Börje Salming" och jag förklarade namnet genom att säga "En gammal svensk skidåkare. Problemet var ju att det var hockey han spela *ha ha*

Kommentarer
Anonym

"Skidåkare som jag skrek att jag var när jag åkte i backen" ;) Sällskapsspel är galet roligt! :)

Publicerat: 2011-02-16 / 21:56:01 ,
Leena

Men Liisa då : ) Ha ha

Publicerat: 2011-02-17 / 12:20:38 ,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback