Styrketräning

Publicerat: 2011-03-08 / 11:13:38

Tjoho!

Förra veckan började jag träna på styrkehallen. Har tränat styrka tidigare men i grupp och aldrig ensam i en lokal. Ska träna tre gånger i veckan och tränar två muskelgrupper per gång. 

Förra veckans träning har lett till att jag inte kan sätta mig ner eller ställa mig upp för den delen och efter armpasset så kunde jag inte hålla upp telefonen på två dagar *skratt* Men det är skönt att känna sig slut i kroppen måste jag säga. 



Förövrigt  så väntar jag på att min dator ska anlända, då blir det åka av med bilder och fotografering igen:)


Kommentarer
♥ Adriana / anaphoto

Shit vilken fin bild, verkligen :)

Publicerat: 2011-03-20 / 12:28:22 , Blogg: http://anaphoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback