Allt möjligt!

Publicerat: 2009-11-15 / 13:11:35
Hej och hå igen!

Nu är man riktigt på plats hemma igen, känns konstigt på något sätt. Man har vari i full gång i snart två veckor, med människor omkring sig hela tiden nästan, nu sitter man i lägenheten ensam. Känns tomt, men också skönt på samma gång. Man har väll blandade känslor kan man säga.

Igår kom det massor med snö, idag när jag klev upp ja då var det 5+ och det töa. Undra varför vädergudarna inte kan bestämma sig???!!!! Perfekta vädret skulle vara snö, några minusgrader och SOOOOOOOOOOLSKEEEEEEN:)

Sen har jag också klanta till mig rejält (inget ovanligt). I fredags efter att jag fotat klart, fick jag skynda mig att göra mitt teoriprov till skolan. Samtidigt som jag ladda hem den, så ladda jag även hem mitt praktiskaprov som jag har tills på tisdag på mig att bli klar med. Grejen är den att jag glömde spara ner den och det går inte att ladda ner filen fler gånger. Så jag sitter här nu utan provet och får snällt vänta tills i morgon för att få tag på lärarn och be honom ordna upp mitt lilla misstag:/ Synd att man bara kommer ha en dag på sig att göra ett prov som man har en vecka på sig att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback