FOTOBOK 2009

Publicerat: 2009-11-16 / 19:25:41
Har funderat länge på hur jag ska ta och framkalla mina bilder. Tycker det vore kul om man kunde ha bilder och visa IRL och inte bara på datorn. Googlat runt och letat efter företag som framkallar fotoböcker.

Hittade det här företaget: Photohome, de verkade vara rätt enkelt och rätt roligt sätt att göra i ordning en fotobok. Priset var heller inte så hutlöst.


Ska ladda hem deras program som man gör boken i och så får jag återkomma med vad jag tyckte om dem lite senare.

Kommentarer
sarah

Tjena :) hördu, dom frågar lite om när du kan komma o ta bilderna?Men som sagt, bara när du har tid!! Är ledig 2 helger nu, sen jobbar jag en helg o sen ledig 2! massa kramar

Publicerat: 2009-11-16 / 20:29:35 ,
Sofie

Ja, såna där fotoböcker verkar ju riktigt praktiskt o bli snyggt resultat! =) lycka till!

Publicerat: 2009-11-16 / 22:12:16 ,
Rogge

Hej lill-gumman! Ja det tycker jag, det är alltid kul att titta på "riktiga" kort oxå =)



Kul idé =) Puss & Kram

Publicerat: 2009-11-16 / 23:38:05 , Blogg: http://thecosyboy.blogg.se/
Malin

Ett annat tips på fotobokssida är www.gordinegenbok.se

Där har jag byggt egen bok av resedagboksanteckningar och foton. Mycket lyckat som present! Man kan välja mellan hård och mjuk pärm.

Publicerat: 2009-11-17 / 22:33:39 , Blogg: http://qatesha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback