Jobb, Idol, bölande och en bagge. .

Publicerat: 2009-11-21 / 01:57:45
Tjoho!

Har kollat efter lite jobb på nätet. Det är rätt faschinerande och se att alla arbetsgivare skriver "du ska vara uttåtriktad, du ska helst ha 100 års erfarenhet, men du ska vara under 25 år. Men det är ju sällan man som ung har hunnit fått så mycket arbetslivserfarenhet och de som inte har kontakter, har det riktigt tufft på arbetsmarknaden i dagsläget. Men det är ju ingen nyhet precis.

Hitta tre jobb jag ska söka i alla fall. Ska skicka in CV och hoppas på det bästa. Sen har jag lite andra idéer jag fnular på uppe i huve, men det gäller ju att få de där fingrarna ur, ja ni vet vart. Men det kommer det kommer kanske.

Kolla på Idol ikväll, de bästa är verkligen kvar nu. Kvällen tema var "kärlek" och när Erik sjöng "always" för sin pappa och Reza sjöng "When I need you" för sin mamma. Ja det är nästan pinsamt att erkänna men jag började nästa att gråta. Hade svårt att avsluta min filtalrik mitt under alltihopa.

Sen var det riktigt synd att Reza åkte ut:( Hon har en riktigt grym röst och önskar hon kommer gå långt ändå.

 

 

En liten Bagge för Idols ära *skratt*

Kommentarer
Cicci

Haha nu fick du till det! ;) Ja verkligen synd att reza fick gå.. :(

Publicerat: 2009-11-21 / 12:23:13 , Blogg: http://ccedlund.blogg.se/
Anna

Lycka till med jobbsökandet! Det löser sig till slut!!! Hoppas kärleksmumsen smakade gott! :) KRAM

Publicerat: 2009-11-21 / 18:52:15 , Blogg: http://galnalillaflickan.blogg.se/
Rogge

Tjo! Kul att du sökt jobb, vad har du sökt?? :) hoppas på det bästa vännen! Kramar

Publicerat: 2009-11-21 / 21:18:27 , Blogg: http://thecosyboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback