Får, Bagge, Lamm eller vad var det???!!

Publicerat: 2009-10-16 / 13:46:12
Hej hej!

Man borde kanske skriva lite om vad jag pysslar med om dagarna, men dels så har jag inte tänkt ha den här bloggen som en "dagbok" eller så, utan som en blogg där jag lägger upp mestadels bilder. Sen kan anledningen till att jag inte skriver så mycket om vad jag pysslar med vara att det händer fan inte så mycket just nu heller *skratt*

Mellan varven idag har jag redigerat några bilder och försökt göra klar en intervjuövning till skolan, vilket har gått så där. Har märkt en sak med denna lilla speciella hund och det är att han tål inte om någon eller någonting får mer uppmärksamhet än han. När telefon ringer, så riktigt lyser det i hans ögon och då ska han hitta på något hyss, så att jag verkligen inte kan koncentrera mig på samtalet.

Fick mail från skolan igår också, verkar som jag klara förra kursen som det ser ut. Riktigt duktigt av mig, eftersom jag inte riktigt tillägnat den tid jag borde ha gjort. I måndags börja kursen i Textkommunikation, där det är tänkt att jag ska skriva mindre som en kratta och mer på ett sätt så andra förstår innebörden i det jag skriver *skratt*


(Ras okänd)

Oooh fåret Shaun, oooh fåret Shaun!!!. . .tra la la la laaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Kommentarer
Christine

Svar: Det blev ingen fototur nere på stan igår. Det blev Lillsjön innan det blev mörkt. Tack!!

Publicerat: 2009-10-16 / 14:08:43 , Blogg: http://thewomanslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback