ÄNTLIGEN...

Publicerat: 2009-10-20 / 02:44:33
...har jag blivit klar med min design, vad tycker ni??:) Skulle egentligen öppna bloggen redan igår, men när jag trodde jag gjort klart allting, då funka inte en av sidorna i bloggen. Lång historia kort, jag blev förbannad och stängde av datorn, där av fördröjningen.

Men men, redigerade i ordning några höst/frost bilder som jag tog för någon vecka sen. Vad tycker ni? Själv är jag nöjd med bilderna, men för hösten har man blandade känslor för. Det är som alla säger "det är så mysigt med hösten, för då får man tända levande ljus och mysa i soffan" och det håller jag med om. Men hösten och vintern varar ju inte bara i en månad tyvärr. Mörkret är lååååååååångt och eländigt. Tiden då dessa bilder är tagna är bäst. Då är det fortfarande skapligt ljust på dagarna och det är så fint med frosten på morgonen, men snart så kommer mörkret vara tungsamt.

Min dröm i livet är att någon gång ha råd att vistas utomlands på vinterhalvåret. Vara här under den bästa hösttiden då naturen skiftar färg, sen dra, komma tillbaka över julen (kanske) och sen dra tillbaka utomlands igen och invänta den underbara våren här i Sverige:)






Kommentarer
Cicci

Strålande Liisa! De här har du gjort bra vart jättesnyggt! Värsta proffsigt då de rullar! :) Haha ja visst va de inte lätt de där, ja satt länge o tänkte! :)

Publicerat: 2009-10-20 / 09:56:14 , Blogg: http://ccedlund.blogg.se/
Christine

Kanonsnyggt blev det ju och jag såg att du har länkat till mig oxå. Jag skulle vilja göra om allt på bloggen och ändra bloggadress, så att den får något i stil med: http://photosbychristine.blogg.se istället.

Publicerat: 2009-10-20 / 13:08:30 , Blogg: http://thewomanslife.blogg.se/
Christine

Portfolio fungerar inte. Kommer bara till Googles sökgrej =( Snygga bilder ovan!!

Publicerat: 2009-10-20 / 13:11:21 , Blogg: http://thewomanslife.blogg.se/
Rogge

Snyyygt tjejen!! =) Duktigt Duktigt och fina frostiga bilder =) Hösten kan vara rätt underbar, kom hit å jaga älg så får du se =) skratt



Ser fram emot att du redigerar och gör en skiva med bilder på mina hundar och gärna att du fota de tillsammans någon gång sen om du vill =) Kramar om dig och fortsätt i samma goda anda med bilderna!



Publicerat: 2009-10-20 / 13:45:48 ,
Skott

Hej hallå skott här :) hm host harkel, du du, de där jordgubbarna, de finns faktiskt inte kvar längre, någon, host, råkade käkade upp de, å å å ryckte upp en an plantorna så husse han blev sur =S



Tack så mycket för att jag fick vara hos dig i din jättenstora hundkoja en vecka, kommer gärna fler gångar för jag skötte mig väll???, tyckte om den där lilla hunden oxå, hehe, den var ju mindre än mig, fast den storare eller gammlare än mig, å den ska akta sig för snart är jag ÄNNU större, å då då, faktiskt, då då, då ska jag hoppa undan då HAN åker in i Bordsbenen!



puss på nosen från mig å klapp med tassen!

Publicerat: 2009-10-20 / 13:53:16 ,
Pim

Åh, vilka härliga bilder. Älskar macro, man blir lika faschinerad varje gång!

Publicerat: 2009-10-24 / 21:41:11 , Blogg: http://pimeplompen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback