Den är min:)

Publicerat: 2010-08-31 / 17:53:52




Jag har surfat rätt mycket på internet och kikat på andrahandsmarknaden och igår kom jag över en Canon eos 5d i Stockholm för ett bra pris. Bad en kompis fara och kolla på den åt mig och han tyckte kameran såg bra ut, inga repor eller förslitningar på själva huset och ägaren hade inte tagit så många exponeringar med den. Så jag slog till och köpte den. Den ligger och väntar på mig där nere nu och förhoppningsvis ska jag kunna hämta hem den i början av nästa vecka:)

Jag vet att jag skrev i förra inlägget att "begagnat är alltid begagnat", men efter noga övervägande så tog jag beslutet i alla fall att handla i andra hand och man får helt enkelt hoppas på att man inte blir besviken.
Det hade blivit alldeles för mycket pengar att köpa nya grejer just nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback