En ny kategori i bloggen

Publicerat: 2010-12-20 / 11:40:03

Hej!

Nu är man framme, tåget blev sammanlagt två timmar försenad för de som är intresserade;) 

Har alltid tyckt att det varit svårt att fotografera landskap och tyckt att jag inte riktigt fått till dem på ett sätt som gör bilden intressant, men dessa två är jag riktigt nöjd med faktiskt. Det är två bilder från Rossön en solig men kall frost morgon.

Jag vart så nöjd med dessa så jag gjorde en ny kategori som jag döpte till "foto-landskap" och förhoppningsvis blir det fler bilder under den kategorin framöver;)


Kommentarer
Fotograf MissJeni

Tycker båda är fina. Den sista blir favoriten då molnen är riktigt läckra, det känns som om man sugs in i bilden.

Publicerat: 2010-12-20 / 16:43:00 , Blogg: http://jeni.blogg.se/
Anna

Verkligen jätte fina bilder. Hur lång slutartid ar du på dessa bilder, eftersom du får dom så skarpa?

Publicerat: 2011-01-07 / 12:10:56 , Blogg: http://kameraknapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback