Ett riktigt måndagsexemplar. . .

Publicerat: 2010-12-06 / 23:43:46

Hej!

Idag har man varit bra tankspridd. Kom på mig själv att jag letade efter min mössa i kylskåpet och kort därefter stod jag utanför Ica och tryckte febrilt på lås upp knappen på nyckeln och försökte få upp bildörrarna, problemet var bara att jag stod breve fel bil.

Nu är jag till och med så tankspridd att jag lägger ut bilder på höstsvampar mitt i vintern:



Nädå, så illa är det väll inte, ha d bara inge annat att visa upp. . .


Kommentarer
Lisa

var ska du vara i jul? och var ska du vara mellan jul och nyår??

kram

lisa

Publicerat: 2010-12-07 / 13:01:18 ,
Inga-Lena

Leta mössan i kylskåpet????? Oj, det är ju t.o.m värre än mig.

Publicerat: 2010-12-07 / 15:13:27 ,
Liisa

Hej Lisa, jag ska vara uppe hos mina föräldrar i jul och kommer antagligen stanna där ett tag, varför undrar du det?:) Vart ska du själv vara i jul?



Hej Inga-Lena jo, det är inte lätt att vara jag alla gånger, det är för mycket som snurrar där uppe ibland skratt

Publicerat: 2010-12-07 / 16:25:53 , Blogg: http://ljnfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback