TRÖTT PÅ DEN ELÄNDIGA VINTERN. . .

Publicerat: 2010-02-02 / 12:23:54




Oooh, vad jag vill att det ska vara vår, sommar eller höst nu!!! Jag är så trött på att ALLT är bara vitt, vitt och vitt!! Det har snöat sen igår och jag och Nuttisen har fördrivit mycket tid framför vardagsrumsfönstret och tittat på när snön sakta fallit ner på backen, det är tungsamt för oss båda.

Igår for jag iväg och hämta ut mina kursböcker och trotts att jag hade långkalsonger, underställströja, tjocktröja, tjockjacka, kängor, täckbyxor, halsduk, mössa och vantar så höll jag på att dö när jag stod och vänta på bussen, då är det verkligen illa skulle jag tro.

Stod och titta på  några ungdomar som stod i typ tunna stövlar, leggings, moderiktig kappa och utan mössa en bit ifrån mig och i alla fall låtsades att de inte frös och för en liten stund kände jag mig rätt töntig i min "outfitt", men jag insåg snabbt att min outfitt visade på en klar mognad och jag tror i alla fall att jag kamma hem några vuxenpoäng;) Eller så såg jag bara töntig ut. . Vem vet vem vet. . .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback