Koppar

Publicerat: 2010-01-13 / 20:02:04

God kväll!

Det vart ingen städning idag, kände inte för det när jag klev upp i morse. Riktigt seg och trött satt jag med min kaffekopp och kolla på Nyhetsmorgon på tv och gjorde allt för att inte somna, men i morgon då jävlar blir det städa av. Men jag hade bokat tvättstugan tills idag, så det fick jag så lov och masa mig ner till och tvätta och jag kan säga att det behövdes verkligen;) Ikväll slog jag ihjäl lite tid och försökte komma underfund med hur man ska kunna ta kort i det där ljustältet jag fick igår. Här kommer två bidrag:








Kommentarer
Anna

Häftiga bilder!!! Du är duktig du!!! Vore kul och få något liknande som tavla! : )

Publicerat: 2010-01-14 / 19:29:18 , Blogg: http://galnalillaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback