SJÄLVPORTTRÄTT OCH TANKEVERKSTAD

Publicerat: 2010-01-24 / 17:41:48

Hej och god kväll!

Fasiken vilken tankeverksamhet jag haft under hela dagen:) idé efter idé som ploppar upp i huvve, ska leta fram block och penna och skriva ner alla de kanon idéer jag har uppe i huvve tror jag.

Tänkte också tipsa om en riktigt bra blogg/hemsida som jag hittat, personen som äger den heter Stefan Tell, han skriver bland annat riktigt bra tips om studiofotografering, porträtt m.m. Helt klart läsvärd.

Här om dagen i brist på att ha nånting att göra, så testa jag och tog lite porträttbilder på mig själv, med tanke på att jag har världens toffs bak i nacken (som jag upptäckte senare) så får vissa av bilderna godkänt i alla fall *skratt* Här får ni ett smakprov på en av bilderna:




Nu ska jag ta och kocka ihop en hälsomiddag ikväll igen. . . hade bra alla så hörs vi nånting senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback