TRADERA

Publicerat: 2010-01-31 / 20:38:42
God kväll!

Som jag tidigare nämnde så har jag blivit medlem på tradera och jag läste igenom deras regler vid försäljning och lite sånt, så man vet vad som gäller. Det fanns en kategori om vad man inte fick sälja och det var bland annat använda underkläder, knark och lyssna på detta människor eller delar av människor???!!! Trodde jag skulle dö när jag läste det, det är ju bra att man vet om att man inte kan auktionera ut morsan eller så då;)

Nä då, nu ska jag vara seriös, de skriver väll upp allt för att verkligen gadera sig för eventuella försäljare som försöker sälja det ena med det andra bara. Men tyckte det var roligt att läsa:)

Här är lite av det jag tänkt lägga ut på auktion i alla fall:






Kommentarer
Inga-Lena

Vilken himla tur!!!!! Då behöver jag inte va orolig:D Använder du inte dina kläder...dom ser ju så nya och fina ut.

Publicerat: 2010-01-31 / 21:33:37 ,
Liisaelina

Hehe;) Ja nä klänning/tunikan har jag faktiskt inte använt:) Annars har jag nog använt kläderna försiktigt eller nått skratt

Publicerat: 2010-01-31 / 23:52:45 , Blogg: http://ljnfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback